Artikel is toegevoegd aan uw mandje
 +31 (0)26 795 05 26

Onze werkwijze

Het traject van producten zoeken tot levering en betaling ziet er als volgt uit:

 

Artikel zoeken of vrijblijvende zoekopdracht plaatsen

Producten op onze site

Zelf producten zoeken of een zoekopdracht plaatsen het kan allebei bij BINQ Promotions. Via onze website kunt u zelf producten zoeken. De producten op onze site is een greep uit het totale aanbod van relatiegeschenken en promotionele artikelen. Deze selectie is gebaseerd op de kwaliteit van de producten, de personalisatiemogelijkheden en de effectiviteit in het gebruik als relatiegeschenk of promotioneel product.

Productdatabase

Naast onze selectie kunt u ook kijken in onze productdatabase, welke uit meer dan 50.000 producten bestaat.

Zoekopdracht plaatsen

Uiteraard kunt u ons ook een zoekopdracht geven. Dit kan gaan op een specifiek product of voor het uitwerken van een compleet concept voor bijvoorbeeld een beurs, originele geschenken om aan uw klanten te geven, een opening van een nieuwe vestiging of andere evenementen of marketingacties waar u gebruik wilt maken van relatiegeschenken en/of promotionele producten. Neem telefonisch, via de mail of online via het contactformulier contact met ons op om uw wensen kenbaar te maken.

Prijzen op de website en productdatabase

Al onze prijzen zijn in Euro, exclusief BTW. Helaas is het niet voor ieder product mogelijk om direct onze beste prijs online te zetten. Diverse leveranciers hebben de voorwaarde dat de adviesverkoopprijs genoemd dient te worden. Daarnaast zijn de vele personalisatiemogelijkheden de oorzaak dat wij niet direct de exacte prijs kunnen geven. De genoemde prijzen dienen daarom beschouwd te worden als richtprijzen, waaraan geen rechten kunnen worden ontleend.

Vraag een offerte aan en laat u verrassen door onze scherpe prijzen!

 

Offerte aanvragen

Nadat u één of meerdere producten heeft geselecteerd dient u, om een offerte te ontvangen, een aantal stappen te doorlopen. Om de offerte te plaatsen hoeft u niet verplicht een account aan te maken. Indien u dit wel wilt en de extra voordelen (favorieten beheren, historie etc.) wilt ervaren dan kunt u wel een account aanmaken. Met een account maakt u uw eigen profiel aan zodat u bij een volgende offerteaanvraag slechts alleen hoeft in te loggen. Dit versnel het proces.

Zodra u een offerte bij ons aangevraagd heeft zullen wij contact met u opnemen om uw wensen door te nemen. Welke kleuren wilt u? Waar wenst u de bedrukking? enz. Wij zullen alle opties met u doorlopen om het beste resultaat te krijgen.

Uw wensen verwerken wij gratis in digitale productpresentaties zodat u een perfect beeld krijgt hoe het product eruit komt te zien in uw huisstijl en met uw bedrukking. Uiteraard met exacte prijsopgave.

Wij streven ernaar u binnen 24 uur een digitale presentatie en bijbehorende offerte te sturen.

Wanneer u een zoekopdracht plaatst verloopt het proces op dezelfde manier.

 

Bestelling plaatsen

Nadat u de digitale productpresentatie en de prijsopgave van ons heeft ontvangen die voldoet aan uw wensen, kunt u overgaan tot het plaatsen van een bestelling. Simpel door uw goedkeuring aan ons door te geven via email.

 

Aanlevering logo / artwork

Wanneer u de bestelling bij ons heeft geplaatst en ervoor kiest om de producten te personaliseren is het belangrijk dat wij de bestanden op de juiste wijze aangeleverd krijgen.

Voor het beste mogelijke resultaat verzoeken wij u om Adobe Illustrator (AI, EPS of PDF bestanden) welke opgemaakt zijn in vectoren. De kleuren kunt u het beste aangeven door de PMS (Pantone Matching System) kleurnummers door te geven.

Indien de bedrukking uitsluitend uit tekst bestaat kunt u de voorbeeldtekst in een Word bestand aanleveren met het gewenste lettertype en kleur.

Bent u niet in het bezit van dergelijke bestanden, dan kunnen wij in de meeste gevallen uw artwork namaken en omzetten naar het juiste formaat. Wij informeren u graag over de mogelijkheden.  

 

Ontvangt en goedkeuring e-proof en/of sample

De e-proof ook wel drukproef genoemd, ofwel een digitale afbeelding met de bijbehorende bedrukkingsgegevens dient als controlemiddel om na te gaan of uw artwork/logo op de juiste wijze en op de juiste positie op het betreffende product gedrukt worden. Het is van groot belang om deze proef goed te controleren op alle gegevens. Wanneer u alles gecontroleerd heeft en naar uw wens is, gaat u over tot goedkeuring. Zodra wij de goedkeuring ontvangen hebben zal het bewerkingsproces (productieproces) gestart worden.

Indien u een sample heeft aangevraagd geldt hetzelfde proces als hierboven omschreven, u keurt dan ook het daadwerkelijk product goed. Daarna start het bewerkings- c.q. productieproces van de gehele bestelling.

 

Betaling 

Wij vragen een vooruit betaling bij nieuwe relaties, buitenlandse relaties en particulieren. Wij accepteren geen algemene voorwaarden van derden.

U ontvangt bij elke bestelling een digitale factuur welke u zelf dient uit te printen en in uw administratie te verwerken.

 

Levering

Wij kunnen onbedrukte producten binnen 3 werkdagen leveren. Voor bestellingen met opdruk is de levering afhankelijk van het product. Deze levertijd vermelden wij bij iedere offerte. De levertijd gaat in na goedkeuring van de e-proof/drukproef en/of de betaling. Standaard vindt de levering op één adres plaats.

Spoedleveringen zijn mogelijk, informeer naar de mogelijkheden.


OVER BINQ PROMOTIONS

BINQ Promotions is specialist in relatiegeschenken, promotieartikelen en gifts. Wij zijn sterk in het bedenken en ontwikkelen van producten die bij uw bedrijf passen.

Alle producten die u uitdeelt, of dit nu een pen, paraplu of een prachtige fles wijn is, is een product dat uw boodschap draagt.


Dat is precies de reden dat het zo belangrijk is om goed na te denken over wat u weggeeft en met welk doel u dat doet.
BINQ Promotions begeleidt u hierbij graag.

CONTACT

BINQ Promotions

50.000+ PRODUCTENDATABASE